APA引文

Haslina Japri. (2000). Kesan pendekatan pengajaran inkuiri-penemuan dan pendekatan pengajaran konvensional ke atas pencapaian dan sikap pelajar dalam pembelajaran biologi tingkatan IV: Kajian kes. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Haslina Japri. Kesan Pendekatan Pengajaran Inkuiri-penemuan Dan Pendekatan Pengajaran Konvensional Ke Atas Pencapaian Dan Sikap Pelajar Dalam Pembelajaran Biologi Tingkatan IV: Kajian Kes. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000.

MLA引文

Haslina Japri. Kesan Pendekatan Pengajaran Inkuiri-penemuan Dan Pendekatan Pengajaran Konvensional Ke Atas Pencapaian Dan Sikap Pelajar Dalam Pembelajaran Biologi Tingkatan IV: Kajian Kes. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000.

警告:这些引文格式不一定是100%准确.