Bushro Ali. (2003). Kesan pengajaran komputer disepadukan bahasa Inggeris terhadap pencapaian bahasa Inggeris dan sikap pelajar terhadap penggunaan komputer di sekolah rendah. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationBushro Ali. Kesan Pengajaran Komputer Disepadukan Bahasa Inggeris Terhadap Pencapaian Bahasa Inggeris Dan Sikap Pelajar Terhadap Penggunaan Komputer Di Sekolah Rendah. Bangi: Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.
MLA (8th ed.) CitationBushro Ali. Kesan Pengajaran Komputer Disepadukan Bahasa Inggeris Terhadap Pencapaian Bahasa Inggeris Dan Sikap Pelajar Terhadap Penggunaan Komputer Di Sekolah Rendah. Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.