Kesan penggunaan pendekatan eksplisit berasaskan peraturan ke atas keupayaan pemahaman membaca pelajar bermasalah membaca /
Saved in:
Main Author: | Grace Annammal a/p Gnana Piragasam |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
Bangi :
Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2003
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan Modul Kinabalu dalam kemahiran membaca murid Pemulihan Khas /
by: Linah Summase -
Intervensi membaca secara berulang bersama rakan pembaca meningkatkan kefasihan membaca murid bermasalah pembelajaran /
by: Yuzaila Yusof -
Pembinaan bahan intervensi awal ketidakupayaan membaca Bahasa Melayu /
by: Razman Mohammad -
Kajian terhadap masalah tidak boleh membaca di kalangan murid tahun tiga /
by: Zulbaharen Ahmad
Published: (1997) -
Analisis kecelaruan membaca bahasa Melayu pelajar kelas intervensi awal membaca dan menulis (KIA2M) /
by: A. Jailani Che Abas
Published: (2012)