Kajian perbandingan kepuasan pelanggan di klinik-klinik dengan dan tanpa status Persijilan MS ISO 9000 di Negeri Sembilan /
Saved in:
主要作者: | Suriyati Abd. Aziz |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
Kuala Lumpur :
Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2007
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kepuasan pelanggan klinik kesihatan yang telah mencapai persijilan ISO 9000 di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor dan klinik tanpa persijilan ISO 9000 di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur dan faktor-faktor yang mempengaruhinya /
由: Suhaila Abdullah
出版: (2009) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan warga tua di Jabatan Kesihatan Masyarakat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur /
由: Zaimi Abdul Rani
出版: (2006) -
Kepuasan pesakit warga tua terhadap perkhidmatan geriatrik di dua buah hospital /
由: Gan, Geok Fong
出版: (2004) -
Tahap kepuasan pesakit terhadap perkhidmatan hospital di wad perubatan dan pembedahan, Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia /
由: Siti Aula Turmidi
出版: (2007) -
Kajian mengenai tahap ketidakpuasan pelanggan terhadap perkhidmatan rawatan tuberkulosis di kalangan pesakit tuberkulosis di perkhidmatan pesakit luar kerajaan bahagian pantai barat negeri Sabah tahun 2002 /
由: Robinson, Freddie
出版: (2002)