Iklan siber dan perancangan media dalam komunikasi pemasaran bersepadu : satu kajian faktor mempengaruhi tingkah laku pembelian melalui iklan siber /
Saved in:
主要作者: | Hamisah Hasan |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
Bangi :
Fakulti Sains Sosial Dan Kemanusiaan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2007
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tahap penontonan iklan didik hibur dengan personaliti proposal Muslim di Malaysia /
由: Zaidatul Husna Md Rodhe -
Advertising media models for internet reach/frequency estimation /
由: Hong, Jongpil
出版: (1998) -
Internet advertising : new media new models ? /
由: Karson, Eric J.
出版: (1998) -
Advertising and the internet /
由: Walker, Quaquilla Rhea
出版: (2002) -
Iklan-iklan Tamil dalam radio Minnal (Radio 6) dan THR.FM di Malaysia : satu kajian penggunaan bahasa /
由: Munimah Sudramanian
出版: (2007)