Suhaila Abdullah. (2009). Kepuasan pelanggan klinik kesihatan yang telah mencapai persijilan ISO 9000 di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor dan klinik tanpa persijilan ISO 9000 di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur dan faktor-faktor yang mempengaruhinya. Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationSuhaila Abdullah. Kepuasan Pelanggan Klinik Kesihatan Yang Telah Mencapai Persijilan ISO 9000 Di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor Dan Klinik Tanpa Persijilan ISO 9000 Di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya. Kuala Lumpur: Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2009.
MLA引文Suhaila Abdullah. Kepuasan Pelanggan Klinik Kesihatan Yang Telah Mencapai Persijilan ISO 9000 Di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor Dan Klinik Tanpa Persijilan ISO 9000 Di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya. Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2009.