Suhaila Abdullah. (2009). Kepuasan pelanggan klinik kesihatan yang telah mencapai persijilan ISO 9000 di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor dan klinik tanpa persijilan ISO 9000 di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur dan faktor-faktor yang mempengaruhinya. Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia.
توثيق أسلوب شيكاغو (الطبعة السابعة عشر)Suhaila Abdullah. Kepuasan Pelanggan Klinik Kesihatan Yang Telah Mencapai Persijilan ISO 9000 Di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor Dan Klinik Tanpa Persijilan ISO 9000 Di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya. Kuala Lumpur: Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2009.
توثيق جمعية اللغة المعاصرة MLA (الطبعة الثامنة)Suhaila Abdullah. Kepuasan Pelanggan Klinik Kesihatan Yang Telah Mencapai Persijilan ISO 9000 Di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor Dan Klinik Tanpa Persijilan ISO 9000 Di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur Dan Faktor-faktor Yang Mempengaruhinya. Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2009.