Kepuasan pelanggan klinik kesihatan yang telah mencapai persijilan ISO 9000 di Klinik Kesihatan Bandar Baru Bangi, Selangor dan klinik tanpa persijilan ISO 9000 di Poliklinik Komuniti Tanglin, Kuala Lumpur dan faktor-faktor yang mempengaruhinya /
Saved in:
主要作者: | Suhaila Abdullah |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
Kuala Lumpur :
Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2009
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kajian perbandingan kepuasan pelanggan di klinik-klinik dengan dan tanpa status Persijilan MS ISO 9000 di Negeri Sembilan /
由: Suriyati Abd. Aziz
出版: (2007) -
Patient satisfaction among adult patients attending outpatient department of Klinik Kesihatan Greentown Ipoh, 2017
由: Kharie, Mohamad Fadli
出版: (2017) -
Kajian persepsi ibu terhadap perkhidmatan lawatan rumah selepas bersalin yang dilakukan oleh kakitangan kesihatan dan faktor-faktor mempengaruhinya, di daerah Temerloh, Pahang Darul Makmur /
由: Suzana binti Mohd Hashim
出版: (2000) -
Tahap kepuasan pesakit dalam unit perubatan dan pembedahan : perbandingan antara hospital dengan dan tanpa status akreditasi di negeri Selangor /
由: Nor Hayati Ibrahim
出版: (2006) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan warga tua di Jabatan Kesihatan Masyarakat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur /
由: Zaimi Abdul Rani
出版: (2006)