Kajian kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di Jabatan Kecemasan & Trauma Hospital Sungai Buloh /
Saved in:
Main Author: | Muhammad Zulfadlil Azhim Ayub |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
Kuala Lumpur :
Universiti Kebangsaan Malaysia,
2012.
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Faktor-faktor yang mempengaruhi kelewatan penyelesaian kes di Jabatan Kecemasan Hospital UKM /
by: Nor Azian Bt. Abdul Wahab
Published: (2000) -
Kajian Kepuasan Pelanggan di Pusat Khidmat Bersepadu, Jabatan Kecemasan Hospital Kuala Lumpur
by: Shamsaini, Shamsuddin
Published: (2004) -
Kajian paras dioksin dalam susu ibu di Kuala Lumpur dan faktor-faktor yang mempengaruhinya /
by: Mohd Hasni Jaafar
Published: (2001) -
Kajian sakit belakang dan faktor-faktor yang mempengaruhinya dikalangan pekerja ladang kelapa sawit di Selangor /
by: Mohamad Nizam Jemoin
Published: (2002) -
Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan /
by: Nur Azila Ab. Mubin
Published: (2012)