Ganjaran dan hadiah dalam urusniaga semasa menurut perspektif Islam /
Saved in:
主要作者: | Badrul Hakimi Mohd Bastamam (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Manufacturing consumer consent via contest entry form as promotional genre
由: Soo, Jacquelyn Poh Yoke
出版: (2011) -
The relationship of crowd management strategies and safety performance among sport tourism event venue organisers in Kuala Lumpur and Selangor / Norazlina Rahmat
由: Rahmat, Norazlina
出版: (2009) -
Achievement inconsistency among women athletes / Malisa Mohd Mohayudin
由: Mohd Mohayudin, Malisa
出版: (2004) -
Ganjaran dalam hiburan : hukumnya di sisi syarak dan pelaksanaannya di Malaysia /
由: Ahmad Marzuki Abdul Kadir
出版: (2003) -
Kesan Elemen Ganjaran Terhadap Kanak-Kanak Dalam Perkembangan Perbendaharaan Kata Bahasa Melayu
由: Abdul Mad, Suziyati
出版: (2011)