Perkhidmatan pesanan ringkas (sms) untuk pesakit di luar bandar : adakah kaedah yang sesuai untuk meningkatkan kepuasan pelanggan dan menambaik kualiti /
Saved in:
Main Author: | Khairul Baharin Mohd Baharuddin (Author) |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | English |
Published: |
Kuala Lumpur :
Universiti Kebangsaan Malaysia,
[2014], ©2014.
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pola Penggunaan Perkhidmatan Pesanan Ringkas Dalam Kalangan Pelajar Institusi Pengajian Tinggi
by: Aripin, Norizah
Published: (2004) -
Kualiti Perkhidmatan dan Hubungannya dengan Kepuasan Pelanggan di Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar Perbandingan antara Pesakit Luar dan Pesakit Dalam (inpatient)
by: Norkhazzaina, Salahuddin
Published: (2009) -
Kajian mengenai tahap ketidakpuasan pelanggan terhadap perkhidmatan rawatan tuberkulosis di kalangan pesakit tuberkulosis di perkhidmatan pesakit luar kerajaan bahagian pantai barat negeri Sabah tahun 2002 /
by: Robinson, Freddie
Published: (2002) -
Pemodelan Sistem Pesanan Berasaskan Internet Menggunakan UML
by: Hazaruddin, Harun
Published: (2000) -
Kepuasan Pesakit Terhadap Perkhidmatan Hospital
by: Zulhai, Mohd. Nor Affendy
Published: (2004)