Penilaian garis panduan perniagaan jualan langsung secara pemasaran berbilang tingkat (multi-level marketing) menurut syariah /
Saved in:
主要作者: | Siti Fatma Adni Zamani (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pelaksanaan konsep dan amalan wakalah bi ajr dalam perniagaan jualan langsung berbilang tingkat /
由: Kamarudin Awang Mat -
Etika dalam perniagaan - Adakah perniagaan jualan langsung secara pemasaran berbilang tingkat (Multi-Level Marketing)(MLM di Malaysia patut disekat amalannya /
由: Sarifah Aini Ismail
出版: (2014) -
Skim pemasaran berperingkat : satu analisis terhadap pemasaran rangkaian di Malaysia /
由: Teow, Kim Lui
出版: (2005) -
Sistem Pemasaran Secara Berbilang Tingkat Dalam Herba Penawar Al Wahida : Satu Analisis Dari Perspektif Maṣlaḥah
由: Zakaria, Mohd Ramizu Abdullah @
出版: (2018) -
Comparative study of switching strategies for cascaded H-bridge multilevel inverter
由: Usman Bashir, Tayab