Skip to content
  • 語言
    • English
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • اللغة العربية
 
 
高級檢索
  • 檢索
  • Amalan pengurusan kualiti dan...
  • 引用
  • 發送短信
  • 推薦此
  • 打印
  • 導出紀錄
    • 導出到 RefWorks
    • 導出到 EndNoteWeb
    • 導出到 EndNote
  • 加到收藏夾
  • Permanent link
Amalan pengurusan kualiti dan prestasi organisasi dalam industri pembuatan /

Amalan pengurusan kualiti dan prestasi organisasi dalam industri pembuatan /

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Zaharuzaman Jamaluddin (Author)
格式: Thesis 圖書
語言:Malay
主題:
Universiti Kebangsaan Malaysia > Dissertations.
Dissertations, Academic > Malaysia.
Manufacturing industries > Management.
Quality of products > Management.
Organizational change.
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
  • 持有資料
  • 實物特徵
  • 您的評論
  • 相似書籍
  • 職員瀏覽

相似書籍

  • Pengurusan kualiti menyeluruh dalam hubungan dengan keberkesanan pengurusan organisasi /
    由: Kamarudin Musa
    出版: (2003)
  • Keupayaan pengurusan ilmu organisasi bagi sektor pembuatan di Malaysia /
    由: Ida Md. Yasin
    出版: (2008)
  • Maklumat pasaran, pasukan projek dan prestasi projek : peranan profisiensi proses pembangunan produk baru /
    由: Tabrani, Mirza
    出版: (2007)
  • Hubungan amalan pengurusan kualiti cemerlang dengan kepuasan pelanggan dalaman dan prestasi organisasi pihak berkuasa tempatan di Semenanjung Malaysia /
    由: Khairul Anuar Mohd Ali
    出版: (2002)
  • Impak pengurusan aduan dan kualiti perkhidmatan ke atas imej organisasi di perpustakaan institusi pengajian tinggi awam (IPTA) Malaysia /
    由: Tan, Pei Kian

檢索選項

  • 檢索歷史
  • 高級檢索

查找更多

  • 瀏覽目錄
  • 按字母順序瀏覽
  • Explore Channels
  • 課程儲備
  • 新項目

需要幫助?

  • 檢索技巧
  • 咨詢台
  • 常見問題
Services hosted by the Perpustakaan Sultan Abdul Samad, Universiti Putra Malaysia with Cooperation MySyL Group
載入...