Skip to content
  • 语言
    • English
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • اللغة العربية
 
 
高级检索
  • 检索
  • Amalan pengurusan kualiti dan...
  • 引用
  • 发送短信
  • 推荐此
  • 打印
  • 导出纪录
    • 导出到 RefWorks
    • 导出到 EndNoteWeb
    • 导出到 EndNote
  • 加到收藏夹
  • Permanent link
Amalan pengurusan kualiti dan prestasi organisasi dalam industri pembuatan /

Amalan pengurusan kualiti dan prestasi organisasi dalam industri pembuatan /

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Zaharuzaman Jamaluddin (Author)
格式: Thesis 图书
语言:Malay
主题:
Universiti Kebangsaan Malaysia > Dissertations.
Dissertations, Academic > Malaysia.
Manufacturing industries > Management.
Quality of products > Management.
Organizational change.
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
  • 持有资料
  • 实物特征
  • 您的评论
  • 相似书籍
  • 职员浏览

相似书籍

  • Pengurusan kualiti menyeluruh dalam hubungan dengan keberkesanan pengurusan organisasi /
    由: Kamarudin Musa
    出版: (2003)
  • Keupayaan pengurusan ilmu organisasi bagi sektor pembuatan di Malaysia /
    由: Ida Md. Yasin
    出版: (2008)
  • Maklumat pasaran, pasukan projek dan prestasi projek : peranan profisiensi proses pembangunan produk baru /
    由: Tabrani, Mirza
    出版: (2007)
  • Hubungan amalan pengurusan kualiti cemerlang dengan kepuasan pelanggan dalaman dan prestasi organisasi pihak berkuasa tempatan di Semenanjung Malaysia /
    由: Khairul Anuar Mohd Ali
    出版: (2002)
  • Impak pengurusan aduan dan kualiti perkhidmatan ke atas imej organisasi di perpustakaan institusi pengajian tinggi awam (IPTA) Malaysia /
    由: Tan, Pei Kian

检索选项

  • 检索历史
  • 高级检索

查找更多

  • 浏览目录
  • 按字母顺序浏览
  • Explore Channels
  • 课程储备
  • 新项目

需要帮助?

  • 检索技巧
  • 咨询台
  • 常见问题
Services hosted by the Perpustakaan Sultan Abdul Samad, Universiti Putra Malaysia with Cooperation MySyL Group
载入...