Kepuasan pelanggan di unit pesakit luar Hospital Sabak Bernam Selangor Darul Ehsan : Disember 1996 - Februari 1997 /
Saved in:
主要作者: | Prabakaran Solomon Dhanaraj (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | English |
出版: |
Kuala Lumpur :
Universiti Kebangsaan Malaysia,
[1997], ©1997.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Factors Associated With Child Health Status: A Study of Farm Families in Sabak Bernam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
由: Huang, Soo Lee
出版: (1995) -
Perkhidmatan pesanan ringkas (sms) untuk pesakit di luar bandar : adakah kaedah yang sesuai untuk meningkatkan kepuasan pelanggan dan menambaik kualiti /
由: Khairul Baharin Mohd Baharuddin
出版: (2014) -
Kajian kepuasan pelanggan di kalangan pesakit luar klinik kerajaan dan klinik swasta di Seremban, Negeri Sembilan Darul Khusus /
由: Haliza Abdul Manaf -
Pendekatan pusat perlindungan wanita Baitul Ehsan, Sabak Bernam, Selangor dalam menangani tingkah laku remaja bermasalah /
由: Saeidah Syamielah Abd Rahman -
Pengurusan Kreativiti Dan Inovasi Pendidikan Matematik: Keberkesanannya Ke Arah Pembinaan Budaya Matematik Di Kalangan Pelajar Sekolah-Sekolah Menengah Daerah Sabak Bernam, Selangor Darul Ehsan
由: Mohd Alias, Saat
出版: (1995)