Hubungan pemasaran dan kutipan box-office, satu kajian filem: Ombak Rindu / Ahmad Azlan Syah Abd Rashid
Industri perfileman Malaysia kini pesat membangun namun hala tuju ataupun nasib industri tempatan ini pada masa yang akan datang masih samar. Ini kerana pola penontonan filem cereka di panggung kini kian tidak menentu. Para penerbit filem tempatan kini kerap menunding jari ke atas para penonton kono...
Saved in:
Main Author: | Abd Rashid, Ahmad Azlan Syah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/68747/3/68747.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Adaptasi novel ke filem : analisis perbandingan antara filem Melayu dan filem barat /
by: Hizairi Othman
Published: (2000) -
Representasi gender dalam filem bertema kepolisan /
Published: (2018) -
Penyuntingan filem : satu analisis terhadap teknik penceritaan filem dan drama TV bertema patriotik /
by: Mohammad Mahdi Abas
Published: (2004) -
Adaptasi novel ke filem : analisis filem Jogho dari aspek naratif/
by: Syakinah Nordin
Published: (2021) -
Competitive dynamics and the distribution of box office revenues in motion pictures : the stable-paretian hypothesis /
by: Lee, Cassey
Published: (1999)