Kajian kepuasan pembeli terhadap penyewa campuran di pusat membeli belah. Kajian kes : JUSCO Bukit Raja Klang / Mohd Raimie Suffian Abd Rahman
Penulisan ini berkisarkan kepada tahap kepuasan pembeli terhadap penyewa campuran yang terdapat di dalam pusat membeli belah Jusco Bukit Raja Klang. Secara umumnya hasil kajian kajian terdahulu, dapat disimpulkan bahawa faktor-faktor yang menyumbang kepada kejayaan kompleks membeli belah ialah lokas...
Saved in:
Main Author: | Abd Rahman, Mohd Raimie Suffian |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/7439/1/MOHD%20RAIMIE%20SUFFIAN%20BIN%20ABD%20RAHMAN%2010_24.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Jabatan pengurusan hartanah di pusat membeli belah (pada pandangan penyewa dan pengunjung): kes kajian Mid Valley Megamall / Nasmalina Razali
by: Razali, Nasmalina
Published: (2001) -
Pengaruh elemen servicescapes terhadap kepuasan pelanggan pusat membeli-belah
by: Juhari, Nur Hafizah
Published: (2014) -
Ancaman e-dagang ke atas permintaan ruang lantai pusat membeli-belah
by: Taha, Roslima
Published: (2022) -
Kemudahan bangunan di pusat membeli belah kes kajian di sekitar Lembah Klang / Fakhrul Razy Mat Zin
by: Mat Zin, Fakhrul Razy
Published: (1998) -
Tahap kepuasan hati pelanggan terhadap aspek keselamatan di pusat membeli belah angsana
by: Mohd. Hashim, Nur Ezzaty Nadia
Published: (2022)