Penerimaan, jangkaan dan pengalaman: pengaruhnya terhadap kepuasan e-pembelajaran dalam kalangan pelajar institut pendidikan guru
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pengaruh penerimaan, jangkaan dan pengalaman terhadap kepuasan e-pembelajaran dalam kalangan pelajar di Institut Pendidikan Guru Kampus di Sarawak. Model Penerimaan Teknologi, Unified Theory Acceptance and Uses of Technology, Model Kejayaan Sistem Makluma...
Saved in:
Main Author: | Agatha Anak Francis Umbit |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/12133/1/Penerimaan%2C%20jangkaan.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penerimaan, jangkaan dan pengalaman : pengaruhnya terhadap kepuasan e-pembelajaran dalam kalangan pelajar institut pendidikan guru
by: Agatha Anak Francis Umbit
Published: (2016) -
Penerimaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru pra perkhidmatan
by: Nuurul Najwa Zulkifle
Published: (2018) -
Keberkesanan pembelajaran dalam talian dan kesannya terhadap kepuasan belajar pencapaian pelajar di Institut Pendidikan Guru Malaysia Kampus Ipoh (IR)
by: Zain Hazmi Zain Baharin
Published: (2008) -
Keberkesanan pembelajaran kolaboratif berasaskan portal pembelajaran dalam kalangan pelajar PPISMP, institut pendidikan guru (IR)
by: Zunaidi Yusoh
Published: (2010) -
Amalan kesantunan berbahasa menurut Al-Quran dalam kalangan guru pendidikan islam dan pengaruhnya terhadap penghayatan akhlak murid
by: Ku Zaimah, Che Ali
Published: (2023)