Ketersampaian penduduk terhadap perkhidmatan bas awam di Bandaraya Kota Kinabalu
Ketersampaian (access1b!lityJ bas awam memainkan peranan yang penting dalam membantu pergerakan penduduk dari satu destinasi ke destinasi yang lain. Objektif kajian ini adalah untuk mengenal pasti ketersampaian bas awam di laluan-laluan utama menuju ke pusat bandar Kata Kinabalu. Sumber primer seper...
Saved in:
Main Author: | Saravanan a/l Sundara Sakaran |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37747/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37747/2/FULLTEXT.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi Pengguna Terhadap Perkhidmatan Pengangkutan Awam : Kajian Kes Laluan Medan - Pematang Siantar
[HE151. D521 2007 f rb].
by: Juli Isnaini, Dewi Budhiartini
Published: (2007) -
Online service experience, attitude and citizenship behaviour among students at Malaysian private universities
by: Liang, Zhi Xin
Published: (2023) -
Mengkaji ciri-ciri kualiti perkhidmatan bas terhadap pengguna, operator bas dan kerajaan
by: Mohd. Nasruddin, Mohd. Zhafran
Published: (2014) -
Sistem Pengangkutan Bas Satu Kajian Kes : Perkhidmatan Bas dalam Kampus Universiti Utara Malaysia Sintok, Kedah Darul Aman
by: Maimon, Hj. Mustapa
Published: (1994) -
Pengurusan perkhidmatan bas berhenti-henti dan kemudahannya di Bandar Raya Johor Bahru
by: Abdul Samad, Zainuddin
Published: (2004)