Penggunaan Response to Intervention (RTI) dalam penyelesaian masalah matematik berayat bagi murid berpencapaian rendah di sekolah rendah
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji dan menganalisis faktor-faktor yang menyebabkan murid tidak menguasai kemahiran menyelesaikan masalah matematik berayat, memperihalkan bagaimana mereka yang berpencapaian rendah menyelesaikan masalah matematik dan sebab kenapa mereka tidak menguasai kemahiran...
Saved in:
Main Author: | Narawi Abu Bakar |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/2/FULLTEXT.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Model proses berfikir penyelesaian masalah Matematik berayat murid tingkatan lima yang berpencapaian tinggi dan rendah /
by: Ismail Hj. Raduan
Published: (2009) -
Kesan teknik “hunTTO" square” terhadap pencapaian pelajar bagi mata pelajaran matematik di sekolah rendah
by: Jumiran, Mohamad Nurizwan
Published: (2014) -
Masalah pembelajaran di kalangan murid berpencapaian rendah dalam matapelajaran sejarah /
by: Buljendar Kaur Kernail Singh
Published: (2006) -
Kesan penggunaan kaedah permainan, buku nombor dan lembaran kerja terhadap pencapaian awal Matematik dalam kalangan kanak-kanak prasekolah kebangsaan
by: Connie Shin @ Connie Cassy Ompok
Published: (2015) -
Kesan aplikasi modul PMKU keatas pencapaian penyelesaian masalah matematik berayat /
by: Siti Asmah Md Yusof