Pengaruh tpack, kreativiti dan penerimaan teknologi guru matematik Sekolah Menengah terhadap pelaksanaan pembelajaran abad ke-21
Pembelajaran Abad ke-21 merupakan proses pembelajaran yang berpusatkan kepada murid dengan menerapkan elemen kemahiran pemikiran kritikal, kolaborasi, komunikasi dan kreativiti dan inovasi. Penranan guru dalam melaksanakan PAK21 menjadi satu tuntutan masa kini dalam membina generasi yang bersedia be...
Saved in:
Main Author: | Nor Atika A Jalil |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/41405/1/24%20PAGES..pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/41405/2/FULLTEXT..pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan konteks keluarga dan penglibatan ibu bapa dengan pencapaian akademik pelajar sekolah menengah luar bandar daerah Pitas
by: Norbaya Rasick
Published: (2014) -
Hubungan di antara status Sosio Ekonomi (SSE) keluarga dengan pencapaian akademk : satu kajian ke at as pelajar aliran teknikal di Sekolah Menengah Teknik Negeri Sembilan
by: Mat Il, Mohd Zainal
Published: (2004) -
Perkaitan di antara status sosioekonomi keluarga dengan Pencapaian akademik pelajar aliran teknikal
by: Awang, Roslan
Published: (2001) -
Evaluation of intracellular
cytokines in covid-19 vaccinated individuals
by: Yahcob, Ofelia
Published: (2022) -
Construction Of Recombinant BCG Expressing The VP1 Antigen Of Enterovirus 71 For The Development Of A Candidate Vaccine [QR186.87. N974 2007 f rb]
by: Othman, Nurulhasanah
Published: (2006)