Perhubungan di antara penggunaan e-dagang, budaya organisasi dan keupayaan organisasi dalam industri perhotelan Malaysia
E-dagang merupakan proses jual beli produk ataupun servis secara sistem berelektronik melalui internet, dan jaringan-jaringan komputer yang lain.Faktor-faktor penggunaan E-dagang, dan budaya organisasi merupakan elemen yang memberikan kesan kepada perubahan keupayaan organisasi. Oleh itu kajian ini...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | other |
Subjects: | |
Online Access: | http://umt-ir.umt.edu.my:8080/jspui/bitstream/123456789/3035/1/TX%20911.3%20.M27%20M8%202012%20Abstract.pdf http://umt-ir.umt.edu.my:8080/jspui/bitstream/123456789/3035/2/TX%20911.3%20.M27%20M8%202012%20FullText.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|