Kefahaman Guru dan Gaya Pembelajaran dan Teknik Pengajaran untuk Murid Berkeperluan Khas Di Kelas Program Pendidikan Khas Integrasi Sekolah Menengah
Murid Berkeperluan Pendidikan Khas (MBPK) kategori Kurang Upaya Intelektual (KUI) boleh mendapat manfaat jika mereka dibenarkan belajar mengikut gaya pembelajaran pilihan mereka. Kajian ini bertujuan meneroka kefahaman Guru Sekolah Menengah di bahagian Kuching, Sarawak untuk menangani kepelbagaian g...
Saved in:
Main Author: | MOHAMAD TAHA, ABOL |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.unimas.my/id/eprint/46431/1/Thesis%20Mohamad%20Taha%2018010120.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kompetensi Kaunseling Multibudaya Guru Bimbingan Dan Kaunseling Sekolah Terhadap Murid Berkeperluan Khas
by: Bali, Norafifah Binti
Published: (2020) -
Penggunaan E-Braille Al-Quran
Terhadap Penguasaan Huruf, Baris Dan
Petikan Surah Dalam Kalangan Murid
Berkeperluan Khas Penglihatan
by: Adnan, Mohamad Fakrul Razi
Published: (2022) -
Hubungan tekanan kerja dengan komitmen dan kepuasan kerja dalam kalangan guru program pendidikan khas integrasi bermasalah pembelajaran di empat buah sekolah rendah daerah Pontian
by: Sulaiman, Mazlina
Published: (2013) -
Stres dan kepuasan kerja guru Pendidikan Khas di daerah Johor Bahru
by: Raso, Rosni
Published: (2014) -
Keberkesanan Kaedah Haraki Dalam Pembelajaran Tilawah Al-Quran Murid Berkeperluan Khas (Mbk) Bermasalah Pembelajaran:
Kajian Di Daerah Jerantut
by: Saleh, Rabiatuladawiyah
Published: (2021)