Kefahaman Guru dan Gaya Pembelajaran dan Teknik Pengajaran untuk Murid Berkeperluan Khas Di Kelas Program Pendidikan Khas Integrasi Sekolah Menengah

Murid Berkeperluan Pendidikan Khas (MBPK) kategori Kurang Upaya Intelektual (KUI) boleh mendapat manfaat jika mereka dibenarkan belajar mengikut gaya pembelajaran pilihan mereka. Kajian ini bertujuan meneroka kefahaman Guru Sekolah Menengah di bahagian Kuching, Sarawak untuk menangani kepelbagaian g...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: MOHAMAD TAHA, ABOL
格式: Thesis
语言:English
出版: 2024
主题:
在线阅读:http://ir.unimas.my/id/eprint/46431/1/Thesis%20Mohamad%20Taha%2018010120.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!

相似书籍