Perkaitan antara penggunaan teknologi digital, kawalan kendiri dan hubungan ibu-bapa dengan perkembangan sosio-emosi kanak-kanak prasekolah
Perkembangan sosio-emosi adalah antara aspek perkembangan yang paling kritikal dalam kalangan kanak-kanak yang berada di peringkat prasekolah. Masalah kesukaran sosio-emosi dan tingkah laku prososial dalam kalangan kanak-kanak dilaporkan mampu menyumbang kepada pelbagai isu lain yang lebih seriu...
Saved in:
Main Author: | Wahab, Rozita |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/113062/1/113062.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi ibu bapa terhadap penggunaan buku bergambar dalam perkembangan literasi kanak-kanak di peringkat prasekolah, Klang /
by: Yeow, Fong Wei
Published: (2009) -
Kreativiti dalam lukisan kanak-kanak prasekolah /
by: Putri Lily Suraini Baharuddin
Published: (2007) -
Konsep kendiri kanak-kanak prasekolah : kaitannya dengan penglibatan dalam kelas /
by: Syahrizan Shamsuddin
Published: (2004) -
Penghargaan kendiri dalam kalangan kanak-kanak prasekolah di dearah Besut, Terengganu/
by: Wan Nor Hayati Wan Md Nor
Published: (2008) -
Persepsi kanak-kanak terhadap watak dan perwatakan tokoh dalam karya sastera kanak-kanak berunsur sejarah
by: Kassim, Norhidayu
Published: (2011)