Faktor peramal penggunaan analitik pembelajaran menggunakan Google Classroom (DELIMa) dalam kalangan guru sekolah menengah di Kuala Lumpur, Malaysia
Proses pembelajaran dan pemudahcaraan yang selari dengan Revolusi Industri 4.0, memerlukan pengintegrasian teknologi baharu bagi meningkatkan prestasi guru dan murid. Analitik pembelajaran (AP) merupakan satu pendekatan yang mengukur, mengumpul, menganalisis dan malaporkan maklumat mengenai muri...
Saved in:
Main Author: | Mohd Fasiah, Ellie Esterina |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/113686/1/113686.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Faktor peramal akan sikap guru terhadap penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran di sekolah menengah Selangor, Malaysia
by: Ismail, Rohayati
Published: (2013) -
Penerimaan guru terhadap penggunaan 'Google Classroom' semasa proses pengajaran dan pembelajaran secara dalam talian menggunakan model TAM
by: Mansor, Muhammad Syafiq
Published: (2021) -
Kesan pendekatan flipped classroom menggunakan google classroom terhadap pencapaian dan kemahiran proses sains pelajar bagi tajuk daya
by: Ab. Rahman, Rahim
Published: (2021) -
Tahap penggunaan teknologi pendidikan di kalangan guru-guru sekolah menengah kerajaan kawasan pendidikan II Thailand dari sudut pandang kenaziran
by: Useng Awae
Published: (1995) -
Faktor-faktor yang menyebabkan tekanan di kalangan guru pelatih : satu kajian kes /
by: Saraswathy Kuthirakkal
Published: (2000)