Keberkesanan pendekatan pengajaran kecerdasan pelbagai terhadap pencapaian murid tingkatan empat dalam pelajaran matematik
Kajian ini bertujuan untuk menyiasat keberkesanan pendekatan pengajaran kecerdasan pelbagai terhadap pencapaian pelajar Tingkatan Empat dalam pelajaran Matematik. Reka bentuk kajian ialah kajian quasi experimental yang menggunakan kelompok kawalan bukan rawak atau kelas intact ujian pra, ujian pos...
Saved in:
Main Author: | Bahruddin, Khairunnidzam |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/33111/1/FPP%202012%2050R.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kecerdasan pelbagai pemimpin sekolah dan pengurusan kokurikulum di Daerah Bera /
by: Lee, Eng Pee
Published: (2012) -
Tahap kebolehan membaca jawi di kalangan murid tingkatan satu di daerah Maran, Pahang /
by: Zulkefly Omar
Published: (2007) -
Masalah murid tingkatan tiga dalam melaksanakan kajian geografi tempatan di sebuah sekolah /
by: Yap, Poh Chee
Published: (2006) -
Keberkesanan program bimbingan khas matematik (ProBiM) bagi pelajar terpilih tingkatan satu di sekolah-sekolah Daerah Bentong, Pahang /
by: Ravinderan Veloo Nair
Published: (2005) -
Hubungan pelbagai kecerdasan dengan pencapaian akademik dalam kalangan murid sekolah rendah tahun tiga dan tahun lima di daerah Kuantan /
by: Ratha D. V. Damodharam
Published: (2009)