Tahap kesediaan guru bahasa melayu terhadap pelaksanaan pendekatan pembelajaran berasaskan masalah dalam pengajaran dan pembelajaran di Selangor, Malaysia
Guru merupakan agen utama yang berperanan sebagai pelaksana apabila sesuatu inovasi pendidikan diperkenalkan. Salah satu inovasi pembelajaran yang sedang diberi perhatian ialah Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Masalah. Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Masalah untuk Bahasa Melayu masih kurang ber...
Saved in:
Main Author: | Mat Ali, Norliza |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/65641/1/FPP%202016%2034%20upm%20ir.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesediaan guru bahasa Melayu dalam pengajaran komsas berpandukan pembelajaran berasaskan masalah /
by: Jamilah Hassan -
Tahap kesediaan guru terhdap pelaksanaan pembelajaran berasaskan kompetensi di Kolej Vokasional
by: Mohd. Sukri, Nurulhuda
Published: (2013) -
Tahap pengetahuan dan kemahiran pelaksanaan dalam mempengaruhi sikap guru bahasa Melayu tentang kaedah pembelajaran berasaskan masalah /
by: Adibah Arshad
Published: (2019) -
Kesediaan guru melaksanakan pembelajaran berasaskan projek di sekolah
by: Brahim, Norliza
Published: (2012) -
Kesediaan kaedah pengajaran pembelajaran berasaskan masalah (PBM) guru prinsip perakaunan dan pencapaian pelajar /
by: Rasidah Mohamad Yusop