Faktor kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan Wilayah Persekutuan Putrajaya dan Kuala Lumpur, Malaysia
Kepuasan pelanggan merupakan satu aspek penting yang perlu diberikan perhatian oleh para penyedia perkhidmatan di semua sektor termasuklah di sektor perkhidmatan awam. Rata-rata pelanggan jika ditanya berkaitan keinginan mereka terhadap sesuatu perkhidmatan jawapan mereka adalah sama iaitu ing...
Saved in:
Main Author: | Mat Udi, Zulfamy |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | Malay |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/75760/1/FEM%202018%2029%20IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
A study of relationship between motivation factors with employee job satisfaction at Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Negeri Pahang / Nurul Azida Mat Jais
by: Mat Jais, Nurul Azida
Published: (2015) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan warga tua di Jabatan Kesihatan Masyarakat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur /
by: Zaimi Abdul Rani
Published: (2006) -
The relationship between role overload, role conflict and role ambiguity on job stress among employees at Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan Temerloh / Siti Hajar Ahmad Zaidi
by: Ahmad Zaidi, Siti Hajar
Published: (2016) -
The factors contribute to job satisfaction by using herzberg’s two factor theory : a case study of Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Negeri Pahang / Nurul Ashikin Azman
by: Azman, Nurul Ashikin
Published: (2015) -
Kepuasan pelanggan di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur /
by: Noor Aziah Mohd Noor
Published: (2006)