Perkaitan antara persekitaran rumah, amalan pengajaran guru, kompetensi dan penerimaan sosial dengan kreativiti kanak-kanak prasekolah di Selangor, Malaysia
Kajian ini dijalankan untuk mengkaji perkaitan antara persekitaran rumah, amalan pengajaran guru, kompetensi diri dan penerimaan sosial dengan kreativiti kanakkanak prasekolah di negeri Selangor. Seterusnya meneroka halangan-halangan yang dihadapi oleh guru dalam usaha memupuk kreativiti kanak...
Saved in:
Main Author: | Ali, Norsita |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | Malay |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/75775/1/FEM%202018%2038%20-%20IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kreativiti dalam lukisan kanak-kanak prasekolah /
by: Putri Lily Suraini Baharuddin
Published: (2007) -
Kreativiti dalam kalangan kanak-kanak prasekolah di sebuah kebangsaan Daerah Sandakan, Sabah /
by: Jain Chee
Published: (2008) -
Pengkonsepsian kanak-kanak prasekolah tentang kematian /
by: Tan, Sheau Yun
Published: (2009) -
Ujian saringan matematik awal untuk kanak-kanak prasekolah /
by: Noriah Jusoh
Published: (2006) -
Kesediaan membaca dalam kalangan kanak-kanak prasekolah di Shah Alam /
by: Siti Syakimi Mohd Yusoff
Published: (2009)