Hubungan pendekatan kolaboratif terhadap pencapaian program pendidikan islam sekolah rendah di Semenanjung Malaysia
Malaysia telah berusaha keras mewujudkan budaya Al Quran dalam sistem pendidikan. Daripada tinjauan penyelidik, prestasi pelajaran Pendidikan Islam sama ada Jawi, Al-Quran, Bahasa Arab dan fardu ain sebelum ini masih belum mencapai tahap yang memuaskan dalam kalangan murid-murid (Sabariah, 2012)....
Saved in:
Main Author: | Said, Siti Faizah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/77555/1/FPP%202019%2016%20ir.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Integrasi komputer dalam pengajaran dalam kalangan guru pendidikan Islam sekolah rendah /
by: Nora Sikin Rawi
Published: (2012) -
Program guru penyayang dan pencapaian pembelajaran murid di beberapa sekolah rendah kebangsaan dan sekolah rendah agama, Kuantan, Pahang
by: Nor Hafizah Jamaludin
Published: (2016) -
Persepsi dan amalan pengajaran guru Pendidikan Islam, Sekolah Rendah Daerah Hulu Langat, Selangor /
by: Nazihah Mohd Fauzi
Published: (2018) -
Kesan penggunaan kaedah pembelajaran koperatif terhadap pencapaian pendidikan seni visual murid sekolah rendah /
by: Roslita Ramli
Published: (2017) -
Pendidikan Islam di sekolah rendah swasta : suatu kajian di Sekolah Rendah Islam al-Amin, Kuala Lumpur /
by: Mohd Zaki Ahmad