Sumbangan Peramal Kognitif Dan Bukan Kognitif Terhadap Pencapaian Akademik Dalam Kalangan Pelajar Di Sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti sumbangan peramal kognitif dan bukan kognitif terhadap pencapaian akademik The purpose of this study is to identify the contribution of cognitive and non-cognitive predictors on academic achievement among students at a public higher learning institution.
Saved in:
Main Author: | Syed Ahmad , Sharifah Aminah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/28710/1/Sumbangan_peramal_kognitif_dan_bukan_kognitif_terhadap_pencapaian_akademik_dalam_kalangan_pelajar_di_sebuah_institusi_pengajian_tinggi_awam.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Faktor peramal pencapaian akademik dalam kalangan pelajar Ijazah Sarjana Muda di Institusi Pengajian Tinggi Awam Malaysia /
by: Azura Hamdan -
Teknostres Dalam Kalangan Pegawai Akademik Di Sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam
by: Abu Talib, Zuraidah
Published: (2005) -
Pengalaman ahli akademik ekspatriat di institusi pengajian tinggi awam Malaysia
by: Irma Wani Othman
Published: (2014) -
Masalah pelajar dan hubungannya dengan pencapaian akademik di salah sebuah institusi pengajian tinggi /
by: Naimah bte Haji Ahmad
Published: (1991) -
Kefahaman pelajar diploma sebuah institusi pengajian tinggi awam tentang konsep pengoptimuman /
by: Normah Salim