Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia

Pem1asalahan yang sering diperkatakan ialah sejauh manakah pelajar di institusi pendidikan tinggi menguasai kecekapan untuk menghadapi alam pekerjaan dalam bidang pengajian yang dikuti. The ability of the undergraduates to utilise the skills acquired from their higher learning institutes in th...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Subramaniam, Ilangko
Format: Thesis
Language:English
Published: 2010
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/29708/1/A_comparative_study_of_the_Marketing_Curriculum_Implementation_and.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-usm-ep.29708
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.297082017-04-17T06:23:46Z Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia 2010-06 Subramaniam, Ilangko HF5001-6182 Business Pem1asalahan yang sering diperkatakan ialah sejauh manakah pelajar di institusi pendidikan tinggi menguasai kecekapan untuk menghadapi alam pekerjaan dalam bidang pengajian yang dikuti. The ability of the undergraduates to utilise the skills acquired from their higher learning institutes in their employment sector has posed a great concern in recent years.� 2010-06 Thesis http://eprints.usm.my/29708/ http://eprints.usm.my/29708/1/A_comparative_study_of_the_Marketing_Curriculum_Implementation_and.pdf application/pdf en public phd doctoral USM Pusat Pengajian Siswazah Perniagaan
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic HF5001-6182 Business
spellingShingle HF5001-6182 Business
Subramaniam, Ilangko
Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia
description Pem1asalahan yang sering diperkatakan ialah sejauh manakah pelajar di institusi pendidikan tinggi menguasai kecekapan untuk menghadapi alam pekerjaan dalam bidang pengajian yang dikuti. The ability of the undergraduates to utilise the skills acquired from their higher learning institutes in their employment sector has posed a great concern in recent years.�
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author Subramaniam, Ilangko
author_facet Subramaniam, Ilangko
author_sort Subramaniam, Ilangko
title Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia
title_short Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia
title_full Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia
title_fullStr Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia
title_full_unstemmed Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia
title_sort perbandingan pelaksanaan kurikulum bidang pemasaran dan kecekapan pelajar antara institusi pendidikan tinggi di malaysia
granting_institution USM
granting_department Pusat Pengajian Siswazah Perniagaan
publishDate 2010
url http://eprints.usm.my/29708/1/A_comparative_study_of_the_Marketing_Curriculum_Implementation_and.pdf
_version_ 1747820197510643712