Kajian Terhadap Proses Penjanaan Pengetahuan Dalam Kaedah- Kaedah Pengajaran Ekspositori Dan Pembelajaran Berasaskan Masalah Berbantukan Sistem Pengurusan Pembelajaran
Dari analisis data pelbagai industri terkemuka di Jepun, Nonaka dan Takeuchi (1995) merumuskan bahawa penjanaan pengetahuan meliputi proses-proses interaksi dan transaksi pengetahuan tasit dan pengetahuan eksplisit antara pakar dan novis yang melibatkan proses-proses Sosialisasi (Socialization)....
Saved in:
Main Author: | Ahmad, Mazida |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29798/1/Kajian_terhadap_proses_penjanaan_pengetahuan_dalam_kaedah-kaedah.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian Terhadap Proses Penjanaan
Pengetahuan Dalam Kaedah- Kaedah
Pengajaran Ekspositori Dan Pembelajaran
Berasaskan Masalah Berbantukan Sistem
Pengurusan Pembelajaran
by: Ahmad, Mazida
Published: (2010) -
Kajian Terhadap Proses Penjanaan Pengetahuan Dalam Kaedah - Kaedah Pengajaran Ekspositori Dan Pembelajaran Berasaskan Masalah Berbantukan Sistem Pengurusan Pembelajaran
by: Ahmad, Mazida
Published: (2010) -
Kajian Terhadap Proses Penjanaan
Pengetahuan Dalam Kaedah- Kaedah
Pengajaran Ekspositori Dan Pembelajaran
Berasaskan Masalah Berbantukan Sistem
Pengurusan Pembelajaran
by: Ahmad, Mazida
Published: (2010) -
Kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah Pada Sikap Dan Pengetahuan Alam Sekitar Dan Pencapaian Dalam Fizik
by: Abdul Mutalib, Mohd Muzaitulakmam
Published: (2014) -
Keberkesanan Kaedah "Accelerated Learning" Dalam Pembelajaran Fizik Kbsm.
by: Che Mat, Che Soh
Published: (1994)