Student Voice Contribution In Determining The Effective English Language Teacher: A Collective Case Study

Kualiti mengajar dan kualiti keperibadian guru Bahasa Inggeris berkesan yang telah diterangkan secara panjang lebar oleh pakar-pakar Bahasa Inggeris masih menghairankan dengan penghasilan penguasaan kemahiran Bahasa Inggeris yang sederhana dalam kalangan majoriti para pelajar Malaysia Instruction...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vong Siu, Corinne Phern
Format: Thesis
Language:English
Published: 2013
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/29868/1/Corinne_Vong_Siu_Phern_PhD_Thesis_-_STUDENT_VOICE_CONTRIBUTION.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Kualiti mengajar dan kualiti keperibadian guru Bahasa Inggeris berkesan yang telah diterangkan secara panjang lebar oleh pakar-pakar Bahasa Inggeris masih menghairankan dengan penghasilan penguasaan kemahiran Bahasa Inggeris yang sederhana dalam kalangan majoriti para pelajar Malaysia Instructional and personal qualities of the effective English language teacher expounded by English language experts still surprisingly produced average English language proficiency (ELP) in a majority of Malaysian students