Kesan pembelajaran masteri terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran kimia tingkatan empat dan pandangan pelajar terhad
Pcnyclidikan ini dijalankan untuk mengkaji kesan strategi pembelajaran masteri terhadap pencapaian pclajar dalam mata pelajaran kimia Tingkatan Empat. Strategi pembelajaran masteri diubahsuai dengan membataskan kepada dua kitaran diagnosis sahaja. lnteraksi antara pembelajaran masteri terbadap pe...
Saved in:
Main Author: | Othman, Rusmawati |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29888/1/Rusmawati_Binti_Othman.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
HUBUNGAN ANTARA PENDEKATAN PENGAJARAN GURU DENGAN
PENDEKATAN PEMBELAJARAN PELAJAR
MATA PELAJARAN KIMIA TINGKATAN EMPAT
by: LIM , TZYY CHYUN
Published: (2007) -
Hubungan antara pendekatan pengajaran guru dengan pendekatan pembelajaran pelajar mata pelajaran kimia tingkatan empat
by: Lim, Tzyy Chyun
Published: (2007) -
Gaya Pemikiran Dan Kesesuaiannya Dengan Pencapaian Kimia Pelajar-Pelajar Tingkatan Empat Di Sekolah-Sekolah Menengah Kebangsaan Daerah Pontian
by: Low, Vivian Yen Yeong
Published: (2007) -
Sikap pelajar tingkatan empat terhadap mata pelajaran sejarah /
by: Norliza Abdul Majid
Published: (2003) -
Sikap pelajar tingkatan empat terhadap mata pelajaran sejarah /
by: Norliza Abdul Majid
Published: (2003)