Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an uns...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-usm-ep.38858 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-usm-ep.388582019-04-12T05:24:59Z Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi 2017-07 Md. Yaacob, Jaswardi Anwar L7-991 Education (General) Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly 2017-07 Thesis http://eprints.usm.my/38858/ http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
collection |
USM Institutional Repository |
language |
English |
topic |
L7-991 Education (General) |
spellingShingle |
L7-991 Education (General) Md. Yaacob, Jaswardi Anwar Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
description |
Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya
Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly
|
format |
Thesis |
qualification_name |
Doctor of Philosophy (PhD.) |
qualification_level |
Doctorate |
author |
Md. Yaacob, Jaswardi Anwar |
author_facet |
Md. Yaacob, Jaswardi Anwar |
author_sort |
Md. Yaacob, Jaswardi Anwar |
title |
Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_short |
Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_full |
Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_fullStr |
Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_full_unstemmed |
Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_sort |
kesan pembelajaran 5e secara kontekstual terhadap pemahaman konsep pembahagian sel, penaakulan saintifik dan motivasi |
granting_institution |
Universiti Sains Malaysia |
granting_department |
Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
publishDate |
2017 |
url |
http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf |
_version_ |
1747820709408669696 |