Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi

Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an uns...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
Format: Thesis
Language:English
Published: 2017
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-usm-ep.38858
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.388582019-04-12T05:24:59Z Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi 2017-07 Md. Yaacob, Jaswardi Anwar L7-991 Education (General) Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly 2017-07 Thesis http://eprints.usm.my/38858/ http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
description Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
author_facet Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
author_sort Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
title Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_short Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_full Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_fullStr Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_full_unstemmed Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_sort kesan pembelajaran 5e secara kontekstual terhadap pemahaman konsep pembahagian sel, penaakulan saintifik dan motivasi
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
publishDate 2017
url http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf
_version_ 1747820709408669696