Kesan Pembelajaran Sains Berasaskan Isu Sosiosaintifik Dengan Nilai Islam Ke Atas Sikap, Nilai Murni Dan Kemahiran Berfikir Kritis Pelajar Sekolah Menengah Tingkatan Empat
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji kesan pembelajaran sains berasaskan isu sosiosaintifik dengan nilai Islam (PSBIS-NI) ke atas sikap terhadap isu sosiosaintifik, nilai murni dan kemahiran berfikir kritis pelajar sekolah menengah tingkatan empat. PSBIS-NI merupakan kaedah pembelajaran sains yang me...
Saved in:
Main Author: | Abd. Rahim, Rahimawati |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/45483/1/RAHIMAWATI%20ABD.%20RAHIM.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
by: Munip, Hairiah
Published: (2019) -
Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
by: Munip, Hairiah
Published: (2019) -
Tahap penguasaan kemahiran berfikir kritis pelajar sains tingkatan empat di daerah Kulai
by: Kamrin, Sarimah
Published: (2007) -
Analisis nilai-nilai murni : satu kajian terhadap novel Panas salju (novel KOMSAS tingkatan tiga) /
by: Shukri Zakaria
Published: (2007) -
Kefahaman murid tingkatan empat mengenai nilai dalam pendidikan sains /
by: Vijaya, P. Arumugam