Pembinaan Dan Penilaian Modul Pengajaran Teknik Mewarna Cat Air Subjek Pendidikan Seni Visual Untuk Guru Bukan Opsyen
Sebahagian besar guru-guru mengajar subjek Pendidikan Seni Visual di sekolah rendah terdiri daripada mereka yang bukan opsyen. Faktor guru antara punca dikenal pasti subjek ini kurang diminati oleh murid kerana guru yang mengajar tidak berkelayakan. Kajian ini bertujuan untuk membangun dan menila...
Saved in:
Main Author: | Mat Jiddin, Kasran |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/46635/1/PEMBINAAN%20DAN%20PENILAIAN%20MODUL%20PENGAJARAN-24Pages.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan Aplikasi Multimedia Interaktif Dalam
Kemahiran Melukis,mewarna Dan Menganimasi
Secara Digital
by: Fadzil, Azman
Published: (2015) -
Penilaian pegajaran guru bukan opsyen kemahiran hidup bersepadu /
by: Shareaha Din
Published: (2004) -
Pembinaan Dan Kesan Modul Terapi Seni Dalam Pengurusan Kemarahan Remaja
by: Yusof, Shamshul Azura Md
Published: (2021) -
Penilaian program intervensi tambah opsyen (PITO) dalam kalangan guru Sejarah bukan opsyen di sekolah menengah
by: Mohd Norlizam Mohd Razali
Published: (2017) -
Kompetensi guru bukan opsyen yang mengajar kemahiran teknikal di Kolej Vokasional Negeri Pahang
by: Abu Hassan, Roslan
Published: (2014)