Pemahaman Guru Tabika Terhadap Teknik Scaffolding Dan Pelaksanaannya Dalam Aktiviti Membaca
Aktiviti membaca dalam kalangan kanak-kanak melibatkan domain kognitif dan domain afektif daripada perspektif psikologi pendidikan. Keupayaan kanak-kanak memahami simbol, membuat perkaitan antara simbol dan makna sosial serta kebolehan mereka menaakul dapat dikembangkan semasa aktiviti membaca. Wala...
Saved in:
Main Author: | Mohamad, Siti Sharipah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/51904/1/SITI%20SHARIPAH%20BT%20MOHAMAD%20-%20TESIS%20cut.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Sikap dan kemahiran guru prasekolah dalam penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi berasaskan komputer dalam proses pengajaran awal Sains
by: Dg. Mariam Hassan
Published: (2015) -
Perbandingan Keputusan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah Dan Sikap Pengajaran Guru Antara Sekolah Kebangsaan Dengan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina : Kajian Kes Di Tawau, Sabah
[LB1131. A713 2008 f rb].
by: Yuddin, Aripin
Published: (2008) -
Pengaruh sokongan, pembelajaran aturan kendiri, orientasi matlamat kendiri terhadap penglibatan dan pencapaian akademik pelajaran di pantai barat Sabah
by: Azman Othman
Published: (2016) -
The mediating effect of self-concept in the relationships between attachment, social support and global self-growth among adolescents
by: Chua, Yee Chii
Published: (2018) -
Pengaruh latar belakang kanak-kanak usia 4-9 tahun terhadap lukisan figura
by: Yek Rong Ing
Published: (2023)