Persepsi Pelajar-Pelajar Tingkatan Empat Terhadap Nilai-Nilai Murni Dari Segi Kepentingan Dan Amalan
Dua soalan penyelidikan telah dikaj i: (1) Adakah terdapat perhubungan antara BUaunan-pangkatan nilai-nilai murni mengikut kepentingan dengan ausunan-pangkatan mengikut amalan oleh pelajar-pelajar tingkatan empat? (2) Adakah terdapat perbezaan dalam ausunan-pangkatan nilai-nilai murni mengikut kep...
Saved in:
Main Author: | Poh, Swee Hiang |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
1993
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/61306/1/Pages%20from%20Poh%20Swee%20Hiang.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan sosio-demografi terhadap sikap pelajar dalam pemilihan mata pelajaran Ekonomi Asas tingkatan empat
by: Roslin @ Rosdin Antong
Published: (2013) -
Kesan Pendekatan Penyebatian Kemahiran Berfikir Kreatif Dalam Pengajaran Karangan Deskriptif Dan Karangan Imaginatif Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan IV [LB1591.5.M2 S623 2006 f rb].
by: Mohamed, Siti Zabidah
Published: (2006) -
Kajian Mengenai Kesatuan Idea Dalam Dialog Pengajaran Dan Pembelajaran Bidang Estetik Dalam Mata Pelajaran Bahasa Melayu Tingkatan Empat Di Beberapa Buah Sekolah Di Sabah [LB1577.M2 S245 2005 f rb] [) Microfiche 8574].
by: Maseri, Sarkauvi
Published: (2005) -
Integrasi STEM dalam sains tingkatan satu : kesan terhadap pencapaian akademik & aspirasi kerjaya
by: Nur Suhaidah Sukor
Published: (2019) -
English Language Writing Proficiency At The PMR Level: A Needs Analysis Study In A Rural Secondary School
by: PPIP, Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
Published: (2003)