Amalan guru dalam pelaksanaan program pendidikan inklusif dari aspek kolaboratif dan adaptasi di sekolah rendah

Program Pendidikan Inklusif (PPI) merupakan salah satu inisiatif yang memberi peluang dan ruang pendidikan yang sama kepada murid berkeperluan khas (MBK). Namun begitu, pelaksanaan PPI terhad kepada perancangan untuk kemasukan MBK ke PPI sahaja. Tujuan kajian adalah untuk mengenal pasti amalan guru...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Ab. Latiff, Maizatul Azmah
格式: Thesis
语言:English
English
English
出版: 2021
主题:
在线阅读:http://eprints.uthm.edu.my/1135/1/24p%20MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/1135/2/MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/1135/3/MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF%20WATERMARK.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!