Kesan pembelajaran koperatif terhadap pencapaian pendidikan alam sekitar dalam kalangan pelajar sekolah menengah rendah
Pembelajaran koperatif merupakan satu teknik pembelajaran yang melibatkan pelajar bekerjasama dalam satu kumpulan untuk mencapai matlamat tertentu. Dalam topik Pendidikan Alam Sekitar, pelajar didapati agak lemah dalam memahami sesuatu istilah dan tidak dapat mengaitkan topik dengan pengalaman s...
Saved in:
Main Author: | Md Yunos, Norliana |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/2770/1/24p%20NORLIANA%20MD%20YUNOS.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2770/2/NORLIANA%20MD%20YUNOS%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2770/3/NORLIANA%20MD%20YUNOS%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan pembelajaran koperatif terhadap pencapaian Matematik dan sikap terhadap pembelajaran Matematik bagi murid berkebolehan rendah di sekolah rendah bahagian Bintulu
by: Hii, Soon Bee
Published: (2010) -
Kesan kaedah pembelajaran koperatif terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran matematik
by: Ngasiman, Nurulhuda
Published: (2014) -
Keberkesanan pembelajaran koperatif model student teams-achievement divisions (STAD) dalam fizik terhadap pencapaian pelajar
by: Ramli, Noraziah
Published: (2016) -
Masalah dalam pelaksanaan pembelajaran koperatif satu persepsi guru
by: Naimah, Ibrahim
Published: (2009) -
Keberkesanan Pengajaran Guru Menggunakan Rancangan Pengajaran Harian (Rph) Berasaskan Pembelajaran Aktif Dalam Meningkatkan Pemikiran Lestari Murid Pendidikan Moral Terhadap Alam Sekitar
by: Manaf, Noor Asiah Ab
Published: (2023)