Kerangka kesedaran kognitif bagi reka bentuk antaramuka pengajaran berasaskan gamifikasi dalam kalangan pelajar kejuruteraan
Gamification is one of the most popular methods of teaching today. The usage of gamification appropriately applied to students will contribute to their learning. In the global world of education, the use of gamification affects the quality of their learning. This study discuses the elements of gamif...
Saved in:
主要作者: | Zakaria, Zakiah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English English |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.uthm.edu.my/394/1/24p%20ZAKIAH%20ZAKARIA.pdf http://eprints.uthm.edu.my/394/2/ZAKIAH%20ZAKARIA%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/394/3/ZAKIAH%20ZAKARIA%20WATERMARK.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Reka bentuk kerangka piawalan transnasional bagi program tenaga pengajar TVET
由: Mohd Jamil, Mohd Ridhuan
出版: (2007) -
Kesedaran kognitif dalam aplikasi reka bentuk antara muka bagi pemantauan penyelenggaraan
由: Rosli, Muhammad Mujahid
出版: (2019) -
Model konsep reka bentuk antaramuka koswer berbantu mahasiswa Tunakerna
由: Sharifah Nadiya, Syed Yahya
出版: (2019) -
Reka bentuk pembangunan modul PSV berasaskan STEM bagi sekolah rendah
由: Suraya Bahrum
出版: (2021) -
Kerangka kemahiran berfikir kritis dalam proses pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran reka bentuk dan teknologi
由: Saion, Rasidayanty
出版: (2019)