Keberkesanan pembelajaran koperatif model student teams-achievement divisions (STAD) dalam fizik terhadap pencapaian pelajar
Selaras dengan pengaplikasian Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik (STEM), kaedah pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran Fizik perlu diberikan perhatian bagi meningkatkan pencapaian pelajar dalam menyediakan mereka ke arah bidang teknikal dan kejuruteraan. Oleh itu, kajian ini dijalankan...
Saved in:
Main Author: | Ramli, Noraziah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/645/1/24p%20NORAZIAH%20BINTI%20RAMLI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/645/2/NORAZIAH%20BINTI%20RAMLI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/645/3/NORAZIAH%20BINTI%20RAMLI%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan pembelajaran koperatif (STAD) ke atas pemahaman, komunikasi, pencapaian dan sikap matematik bagi topik pecahan murid sekolah rendah daerah Sarikei, Sarawak
by: Wong, Nguok Ling
Published: (2017) -
Masalah dalam pelaksanaan pembelajaran koperatif satu persepsi guru
by: Naimah, Ibrahim
Published: (2009) -
Kesan pembelajaran koperatif terhadap pencapaian Matematik dan sikap terhadap pembelajaran Matematik bagi murid berkebolehan rendah di sekolah rendah bahagian Bintulu
by: Hii, Soon Bee
Published: (2010) -
Kehadiran guru, tahap pencapaian pelajar, kemahiran pembelajaran dan sikap dalam pembelajaran sains fizik melalui kaedah pembelajaran berbantukan komputer
by: Mustafa, ,
Published: (2016) -
Kecenderungan pembelajaran teknikal melalui pembelajaran koperatif di kalangan Pelajar Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Mekanikal di UTHM
by: Md Zain, Mohamad Naaim
Published: (2008)