Indicator pengurusan pejabat cemerlang bagi jabatan perdagangan di politeknik
Kualiti Pengurusan Pejabat merupakan suatu perkara yang banyak diperdebalkan scjak dari dulu lagi. la merupakan salali salti aspek periling daUnn pengurusan. Sejajar dengan pemfokusan kajian ini, laporan Projek Sarjana ini mempersembahkan hasil kajian yang bertajuk "lndikator Pengurusan P...
Saved in:
Main Author: | Jamlus, Suhaida |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/7458/1/24p%20SUHAIDA%20JAMLUS.pdf http://eprints.uthm.edu.my/7458/2/SUHAIDA%20JAMLUS%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/7458/3/SUHAIDA%20JAMLUS%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan kaedah pengajaran koperatif Student Teams-Achievement Divisions (STAD) bagi pengajaran perakaunan kos 1 : kajian kes di Jabatan Perdagangan Politeknik Kota Bharu
by: Seman, Mohamad Anuar
Published: (2002) -
Kajian tahap kepuasan pengguna terhadap pengurusan fasiliti di bangunan pejabat : kes kajian : Ibu Pejabat Polis Daerah Batu Pahat
by: Nagayah, Ramesh
Published: (2004) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap pengurusan fasiliti di bangunan pejabat bandaraya Johor Bahru
by: Kalidass, Rajeswary
Published: (2000) -
Sistem pengautomatan pejabat bersepadu : kajian kes : Pejabat Pendaftar UTM
by: Abd. Latiff, Muhammad Shafie
Published: (1995) -
Sistem pengautomatan pejabat bersepadu : kajian kes : Pejabat Pendaftar UTM
by: Abd. Latiff, Muhammad Shafie
Published: (1995)