Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggu...
Saved in:
Main Author: | Kamdi, Nornajiha |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/9079/1/24p%20NORNAJIHA%20KAMDI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/2/NORNAJIHA%20KAMDI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/3/NORNAJIHA%20KAMDI%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan antara elemen-elemen pengurusan kualiti menyeluruh dengan kepuasan kerja guru
by: Norizan, Ismail
Published: (2008) -
Pengaruh kepimpinan beretika dan kepuasan kerja guru terhadap komitmen organisasi di sekolah
by: llham, lsmail
Published: (2015) -
Tahap kepuasan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu
by: Chong, Siaw Chee
Published: (2019) -
Pengaruh kepimpinan transformasi pengetua tahap komitmen organisasi dan efikasi kendiri guru sekolah-sekolah Agama di Kedah
by: Jazmi, Md Isa
Published: (2015) -
Faktor-Faktor Yang Menyumbang Terhadap Kepuasan Kerja Di Kalangan Staf Makmal Sekolah-Sekolah Menengah Awam Di Daerah Kuala Muda/Yan
by: Lui, Ah Kan
Published: (1997)