Impak sekitaran sekolah,motivasi dan strategi pembelajaran terhadappencapaian akademik dalam mata pelajaran sains
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2009
|
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-utm-ep.16958 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.169582021-05-23T05:11:24Z Impak sekitaran sekolah,motivasi dan strategi pembelajaran terhadappencapaian akademik dalam mata pelajaran sains 2009-00 Abu Naim, Hamimah 2009-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/16958/ phd doctoral Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_name |
Doctor of Philosophy (PhD.) |
qualification_level |
Doctorate |
author |
Abu Naim, Hamimah |
spellingShingle |
Abu Naim, Hamimah Impak sekitaran sekolah,motivasi dan strategi pembelajaran terhadappencapaian akademik dalam mata pelajaran sains |
author_facet |
Abu Naim, Hamimah |
author_sort |
Abu Naim, Hamimah |
title |
Impak sekitaran sekolah,motivasi dan strategi pembelajaran terhadappencapaian akademik dalam mata pelajaran sains |
title_short |
Impak sekitaran sekolah,motivasi dan strategi pembelajaran terhadappencapaian akademik dalam mata pelajaran sains |
title_full |
Impak sekitaran sekolah,motivasi dan strategi pembelajaran terhadappencapaian akademik dalam mata pelajaran sains |
title_fullStr |
Impak sekitaran sekolah,motivasi dan strategi pembelajaran terhadappencapaian akademik dalam mata pelajaran sains |
title_full_unstemmed |
Impak sekitaran sekolah,motivasi dan strategi pembelajaran terhadappencapaian akademik dalam mata pelajaran sains |
title_sort |
impak sekitaran sekolah,motivasi dan strategi pembelajaran terhadappencapaian akademik dalam mata pelajaran sains |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education |
granting_department |
Faculty of Education |
publishDate |
2009 |
_version_ |
1747815127705452544 |