Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2009
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-utm-ep.28303 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-utm-ep.283032012-10-04T10:38:23Z Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung 2009-00 Wong, Teck Kim Unspecified 2009-00 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/28303/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
collection |
UTM Institutional Repository |
topic |
Unspecified |
spellingShingle |
Unspecified Wong, Teck Kim Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Wong, Teck Kim |
author_facet |
Wong, Teck Kim |
author_sort |
Wong, Teck Kim |
title |
Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung |
title_short |
Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung |
title_full |
Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung |
title_fullStr |
Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung |
title_full_unstemmed |
Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung |
title_sort |
keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung |
granting_institution |
Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education |
granting_department |
Faculty of Education |
publishDate |
2009 |
_version_ |
1747815621049974784 |