Kepimpinan autentik Pengetua dan hubungannya dengan pembentukan iklim sekolah berkesan di sekolah menengah harian biasa

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Samsudin, Rafidah
Format: Thesis
Published: 2012
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-utm-ep.32232
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.322322015-03-15T02:15:34Z Kepimpinan autentik Pengetua dan hubungannya dengan pembentukan iklim sekolah berkesan di sekolah menengah harian biasa 2012 Samsudin, Rafidah Unspecified 2012 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/32232/ http://dms.library.utm.my:8080/vital/access/manager/Repository/vital:70369?site_name=Restricted Repository masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Samsudin, Rafidah
Kepimpinan autentik Pengetua dan hubungannya dengan pembentukan iklim sekolah berkesan di sekolah menengah harian biasa
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Samsudin, Rafidah
author_facet Samsudin, Rafidah
author_sort Samsudin, Rafidah
title Kepimpinan autentik Pengetua dan hubungannya dengan pembentukan iklim sekolah berkesan di sekolah menengah harian biasa
title_short Kepimpinan autentik Pengetua dan hubungannya dengan pembentukan iklim sekolah berkesan di sekolah menengah harian biasa
title_full Kepimpinan autentik Pengetua dan hubungannya dengan pembentukan iklim sekolah berkesan di sekolah menengah harian biasa
title_fullStr Kepimpinan autentik Pengetua dan hubungannya dengan pembentukan iklim sekolah berkesan di sekolah menengah harian biasa
title_full_unstemmed Kepimpinan autentik Pengetua dan hubungannya dengan pembentukan iklim sekolah berkesan di sekolah menengah harian biasa
title_sort kepimpinan autentik pengetua dan hubungannya dengan pembentukan iklim sekolah berkesan di sekolah menengah harian biasa
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2012
_version_ 1747815953543987200