Pengajaran Free-Body Diagram (FBD) dalam menyelesaikan masalah tajuk daya tingkatan empat
Free-body Diagram (FBD) merupakan gambar rajah perwakilan yang membantu pelajar menyelesaikan masalah tentang Daya. Justeru, kajian tindakan ini bertujuan untuk meningkatkan keupayaan pelajar menyelesaikan masalah Daya di samping membaiki cara pengajaran guru melalui pengajaran FBD. Modul pengajaran...
Saved in:
Main Author: | Salleh, Noor Izyan |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/32378/1/NoorIzyanSallehMFP2012.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Perkaitan antara pendekatan belajar dan kemahiran menyelesaikan masalah dengan keupayaan menyelesaikan masalah bag tajuk "pecahan" /
by: Mohd Johan Zakaria
Published: (2003) -
Keberkesanan kaedah Model Bar dalam menyelesaikan masalah matematik berayat
by: Ismail, Farizan
Published: (2013) -
Kefahaman pelajar tingkatan empat dalam menyelesaikan masalah yang melibatkan luas dan perimeter /
by: Pok, Sim Nam -
Gaya kognitif dan penguasaan kemahiran saintifik dalam kalangan pelajar Fizik bagi tajuk daya dan gerakan
by: Ibrahim, Hafzan
Published: (2010) -
Penilaian sistem pembelajaran berasaskan masalah menerusi web bagi tajuk animasi
by: Ramin, Umi Kalthom
Published: (2008)